Podczas ostatnich testów przed 24-godzinnym wyścigiem na torze Nürburgring został zaprezentowany nowy flagowy model BMW GT, wart 415 000 euro netto.
Kurtyna zostaje podniesiona w BMW M4 GT3 w nowym designie BMW M Motorsport: przed 24-godzinnym wyścigiem na torze Nürburgring, nowy flagowy model BMW GT został zaprezentowany w nowych barwach, zapowiadając ostatnią fazę testów. BMW M4 GT3 weźmie udział w swoim pierwszym wyścigu 26 czerwca w czwartej rundzie Nürburgring Endurance Series (NLS). Cena zakupu samochodu, który przeszedł znaczną poprawę w zakresie właściwości jezdnych, efektywności kosztowej i eksploatacji, wyniesie 415 000 euro netto.
Od początku 2020 roku BMW M4 GT3 przeszło wiele etapów rozwoju. Zaczęło się to wirtualnie od symulacji CAD i CFD, a następnie kontynuowano przy użyciu silnika na stanowisku badawczym, montażu testowego podwozia i pracy w tunelu aerodynamicznym. Jednym z kamieni milowych było wprowadzenie na rynek 18 lipca 2020 r. Następnie przeprowadzono wiele testów na różnych torach wyścigowych, w których wielu kierowców fabrycznych BMW wniosło cenny wkład. W grudniu 2020 r. podczas BMW SIM Live Event Philipp Eng (AUT) zademonstrował kierownicę do BMW M4 GT3, opracowaną wspólnie z FANATEC. Jest to pierwsza na świecie kierownica, która bez przeróbek może być używana zarówno w prawdziwym samochodzie wyścigowym, jak i symulatorze.
W 2021 r. prace testowe kontynuowano w Monteblanco (ESP), Almerii (ESP) oraz na Nürburgring-Nordschleife. Samochód ma obecnie za sobą ponad 14 000 kilometrów testowych – to odpowiednik ponad 70 godzin czasu na torze. Przez cały ten etap inżynierowie BMW M Motorsport ciężko pracowali nad poprawą właściwości jezdnych i niezawodności samochodu na drodze do gotowości do wyścigu. Cel: znacznie obniżyć koszty cyklu życia i wydatki na konserwację w porównaniu z poprzednikiem. Po premierze i debiucie wyścigowym w czerwcu, BMW M4 GT3 przejdzie kolejne testy i wyścigi, zanim trafi do pierwszych klientów, którzy będą konkurować z samochodem na całym świecie w 2022 roku.
Największe ulepszenia w porównaniu do swojego poprzednika, BMW M6 GT3, dotyczą trzech obszarów: właściwości jezdnych, efektywności kosztowej i eksploatacji. Sprzęt do prowadzenia i kokpitu BMW M4 GT3 jest wygodniejszy dla kierowców amatorów, a samochód jest łatwiejszy na oponach i zapewnia większą spójność. Znacznie niższe koszty cyklu życia i dłuższe okresy międzyprzeglądowe silnika i skrzyni biegów to istotne czynniki ekonomiczne. Obsługa samochodu została znacznie ułatwiona dzięki temu, że wiele podstawowych ustawień można skonfigurować bezpośrednio z kierownicy, bez konieczności podłączania zewnętrznego laptopa.
Kiedy Nissan zaczął projektować 2021 Rogue, najlepiej sprzedający się model w największym segmencie branży, firma skoncentrowała się na zapewnieniu funkcjonalności, elastyczności, technologii i bezpieczeństwa, które mają po prostu ułatwić życie.
Podczas światowej premiery na Paris Motor Show 2022 Renault zaprezentuje nową wersję jednego ze swoich najbardziej kultowych modeli, Renault 4.
Najnowszy super sportowy samochód Lamborghini jest świetnym pożegnaniem tej wersji modelowej. Napędzany 6,5-litrowym silnikiem V12 LP, rozwija 780 KM i osiąga prędkość maksymalną 355 km/h.