Po ponad dekadzie produkcji ukończono ostatni egzemplarz Mulsanne, oznaczający koniec wspaniałej i niezwykłej przygody. Ponad 7300 egzemplarzy - wszystkie wykonane ręcznie w fabryce Bentleya w Crewe, Cheshire - ucieleśniało zdolność Bentleya do wyprodukowania luksusowego sedana.
Po ponad dekadzie produkcji ukończono ostatni egzemplarz Mulsanne, oznaczający koniec wspaniałej i niezwykłej przygody. Ponad 7300 egzemplarzy - wszystkie wykonane ręcznie w fabryce Bentleya w Crewe, Cheshire - ucieleśniało zdolność Bentleya do wyprodukowania luksusowego sedana.
Podczas typowych uroczystości związanych z końcem produkcji, które zostały ograniczone przez pandemię COVID-19, koledzy z Bentleya zgromadzili się na zdjęciach zdystansowanych społecznie z końcowymi samochodami i zaznaczyli odejście Mulsanne, dzieląc się swoimi przemyśleniami na temat odchodzącego flagowca Bentleya przed kamerą. Bentley wypuszcza dziś zarówno ten film kolegi, jak i pakiet zdjęć przedostatniego samochodu klienta - Mulsanne Speed ??„6.75 Edition Mulliner” wykończony w Rose Gold nad Tungsten, kierując się do szczęśliwego klienta w USA. Jeden wyjątkowo wyjątkowy, ostatni Mulsanne pozostaje za przedostatnim samochodem - jednak jego przyszły dom pozostaje ściśle strzeżoną tajemnicą.
Pomysłowa konstrukcja wygląda elegancko, a po złożeniu nie ogranicza przestrzeni bagażowej. Można go otworzyć lub zamknąć w 15 sekund. Sprawdzany 18 000 razy, By zyskać pewność jego trwałości został sprawdzany 18 000 razy.
W garażu pełnym legendarnych pojazdów jeden szczególnie się wyróżnia: 800 KM, bez systemów wspomagania, Porsche 935, pierwszy samochód wyścigowy z silnikiem umieszczonym z tyłu.
Rozgrzewka w Zabrzu, otwarcie w Katowicach. Rywalizacja rozpoczyna się od odcinka kwalifikacyjnego. Jego wyniki decydują o kolejności, w jakiej czołowe załogi będą ruszać do pierwszego etapu zawodów,