Audi jest pierwszą marką motoryzacyjną, która jako platformę prezentacji nowego Audi e-tron Sportback wykorzystała Virtual Market 4 jedno z najważniejszych i największych na świecie wydarzeń VR pokazujących marki, produkty i wirtualne postaci.
To kolejny krok cyfryzacji i wirtualnych doświadczeń czterech pierścieni.
Audi jest pierwszą marką motoryzacyjną, która jako platformę prezentacji nowego Audi e-tron Sportback wykorzystała „Virtual Market 4” – jedno z najważniejszych i największych na świecie wydarzeń VR pokazujących marki, produkty i wirtualne postaci.
To społecznościowe wydarzenie, rozgrywające się w całości w wirtualnej rzeczywistości (VR), zostało stworzone przez japońską firmę Hikky i w tym roku odbędzie się już po raz czwarty. W roku 2019 wzięło w nim udział ponad 710 tysięcy uczestników. W roku 2020 organizatorzy spodziewają się ich nawet milion. Uczestnicy – jako trójwymiarowe postaci – poruszają się po wirtualnej przestrzeni nazwanej „Para-real Tokyo” i wchodzą tam między sobą w przeróżne interakcje.
Z uwagi na obecną sytuację zdrowotną na świecie, „Virtual Market 4” wydaje się być zatem idealnym formatem do prezentacji i zapowiedzi wprowadzenia na rynek nowego Audi e-tron Sportback – zarówno w Japonii, jak i poza nią. W europejskich salonach sprzedaży model ten pojawi się jeszcze w tym kwartale, natomiast
w Stanach Zjednoczonych i w Azji w drugiej połowie roku.
Audi e-tron Sportback umieszczono w różnych lokalizacjach „Para-real Tokyo”. Jeśli uczestnik dotknie samochodu, przenosi się na specjalną, wirtualną ekspozycję Audi. Ekspozycja ta w wirtualnym świecie jest odtworzeniem „Audi Meteorite”, specjalnego obiektu zainstalowanego fizycznie na lotnisku w Monachium oraz od jesieni 2019 r. również w Szanghaju, w którym pokazywane jest Audi e-tron.
Odwiedzający świat cyfrowych wrażeń mogą zobaczyć nie tylko drugi z modeli rodziny e-tron, ale także różne jego funkcje, design i rozwiązania techniczne. Na żywo opowiadać będą o nich awatary Audi. Ponadto gracze „Virtual Market” mają możliwość udziału w wirtualnych, testowych przejażdżkach wokół „Audi Meteorite”.
Volkswagen Polo jest od 1975 roku najbardziej udanym modelem w swojej klasie. Do tej pory sprzedano około 18 milionów sztuk.
Słaba widoczność znaków jest często przyczyną popełniania wykroczeń drogowych i stwarzania zagrożenia dla innych uczestników ruchu drogowego.
Pakiet monochromatyczny Lincolna, który zadebiutował w pełnowymiarowym SUV-ie Navigator, jest teraz dostępny dla Lincolna Corsaira, Nautilusa i Aviatora
Ponieważ SUV-y nadal rozwijają markę, Lincoln rozszerza ofertę o linię, oferując czyste, dramatyczne kolory, które pokazują odważne i eleganckie linie SUV-ów Lincoln
Pakiet Monochromatic z czterema opcjami kolorystycznymi oferuje klientom inny sposób personalizacji pojazdu Lincoln dzięki modnej palecie