Wiadomości | 30.04.20

Audi e-tron Sportback podbija wirtualny świat

Audi jest pierwszą marką motoryzacyjną, która jako platformę prezentacji nowego Audi e-tron Sportback wykorzystała Virtual Market 4 jedno z najważniejszych i największych na świecie wydarzeń VR pokazujących marki, produkty i wirtualne postaci.


Audi e-tron Sportback podbija wirtualny świat

To kolejny krok cyfryzacji i wirtualnych doświadczeń czterech pierścieni.

Audi jest pierwszą marką motoryzacyjną, która jako platformę prezentacji nowego Audi e-tron Sportback wykorzystała „Virtual Market 4” – jedno z najważniejszych i największych na świecie wydarzeń VR pokazujących marki, produkty i wirtualne postaci.

To społecznościowe wydarzenie, rozgrywające się w całości w wirtualnej rzeczywistości (VR), zostało stworzone przez japońską firmę Hikky i w tym roku odbędzie się już po raz czwarty. W roku 2019 wzięło w nim udział ponad 710 tysięcy uczestników. W roku 2020 organizatorzy spodziewają się ich nawet milion. Uczestnicy – jako trójwymiarowe postaci – poruszają się po wirtualnej przestrzeni nazwanej „Para-real Tokyo” i wchodzą tam między sobą w przeróżne interakcje. 

Z uwagi na obecną sytuację zdrowotną na świecie, „Virtual Market 4” wydaje się być zatem idealnym formatem do prezentacji i zapowiedzi wprowadzenia na rynek nowego Audi e-tron Sportback – zarówno w Japonii, jak i poza nią. W europejskich salonach sprzedaży model ten pojawi się jeszcze w tym kwartale, natomiast 

w Stanach Zjednoczonych i w Azji w drugiej połowie roku.

Audi e-tron Sportback umieszczono w różnych lokalizacjach „Para-real Tokyo”. Jeśli uczestnik dotknie samochodu, przenosi się na specjalną, wirtualną ekspozycję Audi. Ekspozycja ta w wirtualnym świecie jest odtworzeniem „Audi Meteorite”, specjalnego obiektu zainstalowanego fizycznie na lotnisku w Monachium oraz od jesieni 2019 r. również w Szanghaju, w którym pokazywane jest Audi e-tron.

Odwiedzający świat cyfrowych wrażeń mogą zobaczyć nie tylko drugi z modeli rodziny e-tron, ale także różne jego funkcje, design i rozwiązania techniczne. Na żywo opowiadać będą o nich awatary Audi. Ponadto gracze „Virtual Market” mają możliwość udziału w wirtualnych, testowych przejażdżkach wokół „Audi Meteorite”.



Lamborghini Urus nowe możliwości personalizacji z pakietem Pearl Capsule
Tuning | 17.06.20

Lamborghini Urus nowe możliwości personalizacji z pakietem Pearl Capsule

Automobili Lamborghini przedstawia Urusa w nowej edycji designu, Pearl Capsule: początek nowych przygód w nowych kolorach i funkcjach dla super SUV-a Lamborghini.

Premiery zupełnie nowego Nissana JUKE Turbo w Hongkongu
Premiery | 19.06.20

Premiery zupełnie nowego Nissana JUKE Turbo w Hongkongu

Kompaktowy crossover coupe pojawia się na nowo w nowym stylu, technologii i wrażeniach z jazdy. Zupełnie nowy Nissan JUKE Turbo przekształcił się w odważny sportowy crossover - oferuje świetną personalizację dzięki 16 niestandardowym kolorom zewnętrznym i trzem kombinacjom kolorów wnętrza.

10 niesamowityh faktów na temat nowego Lexusa LC Coupe
Wiadomości | 01.07.20

10 niesamowityh faktów na temat nowego Lexusa LC Coupe

LC Coupe to jeden z najbardziej uderzających i innowacyjnych samochodów, które zbudował Lexus, a jego elegancki i mocny styl został powszechnie uznany za arcydzieło nowoczesnego designu pojazdu. Oczywiście ten wielokrotnie nagradzany model ma znacznie więcej niż imponujący wygląd, o czym świadczy nasza kolekcja tylko kilku niesamowitych faktów na temat LC.