Wiadomości | 30.04.20

Audi e-tron Sportback podbija wirtualny świat

Audi jest pierwszą marką motoryzacyjną, która jako platformę prezentacji nowego Audi e-tron Sportback wykorzystała Virtual Market 4 jedno z najważniejszych i największych na świecie wydarzeń VR pokazujących marki, produkty i wirtualne postaci.


Audi e-tron Sportback podbija wirtualny świat

To kolejny krok cyfryzacji i wirtualnych doświadczeń czterech pierścieni.

Audi jest pierwszą marką motoryzacyjną, która jako platformę prezentacji nowego Audi e-tron Sportback wykorzystała „Virtual Market 4” – jedno z najważniejszych i największych na świecie wydarzeń VR pokazujących marki, produkty i wirtualne postaci.

To społecznościowe wydarzenie, rozgrywające się w całości w wirtualnej rzeczywistości (VR), zostało stworzone przez japońską firmę Hikky i w tym roku odbędzie się już po raz czwarty. W roku 2019 wzięło w nim udział ponad 710 tysięcy uczestników. W roku 2020 organizatorzy spodziewają się ich nawet milion. Uczestnicy – jako trójwymiarowe postaci – poruszają się po wirtualnej przestrzeni nazwanej „Para-real Tokyo” i wchodzą tam między sobą w przeróżne interakcje. 

Z uwagi na obecną sytuację zdrowotną na świecie, „Virtual Market 4” wydaje się być zatem idealnym formatem do prezentacji i zapowiedzi wprowadzenia na rynek nowego Audi e-tron Sportback – zarówno w Japonii, jak i poza nią. W europejskich salonach sprzedaży model ten pojawi się jeszcze w tym kwartale, natomiast 

w Stanach Zjednoczonych i w Azji w drugiej połowie roku.

Audi e-tron Sportback umieszczono w różnych lokalizacjach „Para-real Tokyo”. Jeśli uczestnik dotknie samochodu, przenosi się na specjalną, wirtualną ekspozycję Audi. Ekspozycja ta w wirtualnym świecie jest odtworzeniem „Audi Meteorite”, specjalnego obiektu zainstalowanego fizycznie na lotnisku w Monachium oraz od jesieni 2019 r. również w Szanghaju, w którym pokazywane jest Audi e-tron.

Odwiedzający świat cyfrowych wrażeń mogą zobaczyć nie tylko drugi z modeli rodziny e-tron, ale także różne jego funkcje, design i rozwiązania techniczne. Na żywo opowiadać będą o nich awatary Audi. Ponadto gracze „Virtual Market” mają możliwość udziału w wirtualnych, testowych przejażdżkach wokół „Audi Meteorite”.



Bestseller staje się jeszcze lepszy nowe Audi Q5
Wiadomości | 29.06.20

Bestseller staje się jeszcze lepszy nowe Audi Q5

Audi Q5 od lat jest jednym z najlepiej sprzedających się SUV-ów w segmencie średniej klasy premium na rynkach europejskich. A teraz Audi uczyniło go jeszcze lepszym i jeszcze bardziej atrakcyjnym.

Nissan Livina edycja limitowana Sporty Package tylko 100 sztuk
Tuning | 16.06.20

Nissan Livina edycja limitowana Sporty Package tylko 100 sztuk

Indonezyjska filia Nissana przygotowała specjalną limitowaną do 100 sztuk edycję modelu Livina z pakietem sportowym.

Nowa Kona N będzie kolejnym modelem w gamie N
Wiadomości | 12.01.21

Nowa Kona N będzie kolejnym modelem w gamie N

Będzie to pierwszy SUV w sportowej submarce Hyundaia z ośmiobiegową skrzynią N DCT oraz 2-litrowym turbodoładowanym silnikiem.