CUE AI. Toyota przedstawia swojego robota do koszykówki
CUE to robot do koszykówki ze wsparciem sztucznej inteligencji (AI), który zdobywa 100 na 100 rzutów, opracowany przez wolontariuszy Toyoty w wolnym czasie. Zespół programistów pracujący nad projektem jako prawdziwą pracą, przedstawił CUE4, czwartą generację, pod koniec 2019 r. Nowicjusze próbują niemożliwego od zera. Trzecia odsłona tego specjalnego projektu wewnętrznego.
CUE to robot do koszykówki ze wsparciem sztucznej inteligencji (AI), który zdobywa 100 na 100 rzutów, opracowany przez wolontariuszy Toyoty w wolnym czasie. Zespół programistów pracujący nad projektem jako prawdziwą pracą, przedstawił CUE4, czwartą generację, pod koniec 2019 r. „Nowicjusze próbują niemożliwego od zera” Trzecia odsłona tego specjalnego projektu wewnętrznego.
W przerwie meczu koszykówki w Alvark w Tokyo, 16 listopada 2019 r. CUE3, który zwrócił uwagę nawet poza Japonią ze względu na długi strzał z linii środkowej, został odnowiony jako nowy model CUE4. Jego cechami charakterystycznymi są umiejętności chwytania i strzelania do koszykówki oraz biegania. Robotowi, który był wciąż w fazie rozwoju, udało się tego dnia przesunąć o kilka metrów, ale lider zespołu programistów, Tomohiro Nomi, złożył obietnicę fanom:
„W tym sezonie CUE4 podejmie próbę trzypunktowej strzelaniny”.
Trzypunktowa strzelanka to konkurs odbywający się przed coroczną grą All-Star w Stanach Zjednoczonych, domu koszykówki. Każdy gracz próbuje wykonać pięć rzutów z każdej z pięciu pozycji w ciągu jednej minuty.
Jeden rzut trwa około 15 sekund, obliczonych na podstawie odległości do bramki i kąta. Trzypunktowe strzelanie wymaga powtarzania rzutów w krótkich odstępach czasu, a także szybkiego przemieszczania się między pięcioma pozycjami. Minęło około półtora roku od rozpoczęcia projektu w maju 2018 r. I zaledwie siedem miesięcy od uruchomienia CUE3. Rozpoczęło się niemożliwe wyzwanie zespołu CUE.
Hyundai wprowadził globalny program H2U promujący technologie wodorowe, który podkreśla zaangażowanie Hyundaia na rzecz zrównoważonej mobilności dostępnej dla każdego.
Klienci mogą teraz spersonalizować Escalade 2021 za pomocą nowego wizualizatora 3D. Wizualizator Cadillac Escalade to wciągające cyfrowe wrażenia 360 stopni z widokami pod każdym kątem nowego Escalade, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Ostatnio ulepszona funkcjonalność pozwala również klientom doświadczyć choreografii oświetlenia zewnętrznego w nowym otoczeniu nocnym. Konsumenci mogą również wskoczyć do wnętrza i eksplorować widok z miejsc w pierwszym lub drugim rzędzie.
Wyczekiwany flagowy model Kia, elektryczny SUV marki ma przyspieszyć transformację firmy w dostawcę zrównoważonych rozwiązań w zakresie mobilności w dobie elektryfikacji.