106 lat działalności Maserati pokazane w niecałe 4 minuty
Święto Maserati od A do Z. Marka weszła w nowy etap swojej historii, kierując się śmiałością wpisaną w jej DNA. Święto przeszłości i spojrzenie w przyszłość łączą się. Wideo
Dziś, w dzień rocznicy Marki, Maserati świętuje swoje założenie i swoją ponad stuletnią historię oraz patrzy w przyszłość. Dokładnie 106 lat temu Alfieri Maserati połączył siły ze swoimi braćmi Ettore i Ernesto, aby założyć „Alfieri Maserati” pod numerem 1A na via de ’Pepoli, w samym sercu Bolonii.
„Maserati od A do Z”: wizualna podróż z szybkim przepływem obrazów tworzących ekscytującą historię, opowiadającą o duchu marki i jej ciągłym dążeniu do wydajności, innowacyjności i ekskluzywności. Opowiadanie historii jest zgodne z rytmem alfabetu i wymienia, czym był Maserati i co będzie w przyszłości.
„Zaczynamy od naszych korzeni, aby budować naszą przyszłość” - podkreśla Davide Grasso, dyrektor generalny Maserati. „Jesteśmy dumni, mogąc pokazać, że naszą teraźniejszością kieruje śmiałość tych, którzy z ufnością patrzą w przyszłość, nie zrażeni trudnościami. Rok 2020 był początkiem nowej ery dla naszej Marki i teraz, jak nigdy dotąd, musimy być autentyczni i powrócić do ponadczasowych wartości naszej Marki, aby stawić czoła wyzwaniom, które nas czekają z niezachwianą energią. Dla Maserati to czas na budowanie naszej przyszłości ”.
Obecne Audi RS 4 może pochwalić się imponującą linią rodową, która sięga RS2. Chociaż niedawno przeszedł lifting, ABT Sportsline już prezentuje kolejny etap swojej ewolucji. Specjalna edycja ABT RS4-S
Volkswagen of America przedstawia nową serię wideo, aby podkreślić pięć najfajniejszych rzeczy, których możesz nie wiedzieć o modelach z linii 2020 - od podstawowej wersji Jetta po najwyższej klasy Arteon. Pierwsze wideo prezentuje Volkswagena Jetta GLI 2020.
Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.