Między innymi światowa premiera nowego samochodu koncepcyjnego ukazuje wizję Mercedes-Benz dotyczącą wiodących w swojej klasie innowacji, wzornictwa i cyfrowych doświadczeń.
Od czasu wynalezienia samochodu Mercedes-Benz konsekwentnie definiuje najlepsze w swojej klasie. Od licznych ikon marki i designu po przełomowe innowacje technologiczne, pionierski duch marki z trójramienną gwiazdą nadal kształtuje rozwój motoryzacji. Punktem kulminacyjnym tegorocznego pokazu jest wizja firmy dotycząca Mercedes-Benz Entry Segment, która będzie prezentowana w pawilonie Mercedes-Benz na Apothekenhof monachijskiej rezydencji.
Apothekenhof jest miejscem „Open Space” marki, w którym odwiedzający będą mieli okazję po raz pierwszy doświadczyć w jednym miejscu całej gamy obecnych i przyszłych pojazdów elektrycznych i zelektryfikowanych wszystkich marek Mercedesa, w tym Mercedes-AMG, G-Class, Mercedes-Maybach i Mercedes-Benz Vans. Podkreślając cel firmy, jakim jest budowanie najbardziej pożądanych samochodów na świecie, oferta obejmuje spektrum od modeli kompaktowych i wyczynowych sedanów po luksusowe SUV-y i pojazdy wielofunkcyjne. Wśród nich świętująca swoją światową premierę jest Klasa E All-Terrain. Jest to trzeci wariant modelu, który zostanie zaprezentowany w ciągu trzech miesięcy, co dopełnia nową rodzinę Klasy E. Podobnie jak jego odpowiedniki w wersji sedan i kombi, ten terenowy wariant nowego ulubieńca Mercedes-Benz jest również zelektryfikowany i będzie również dostępny jako hybryda typu plug-in. Tymczasem fani jazdy w trudnym terenie będą mogli po raz pierwszy w zakamuflowanym spojrzeniu zobaczyć elektryczną, seryjną przyszłość kultowego samochodu terenowego Mercedes-Benz. Jako pokazowe premiery prezentowane są również nowe modele EQA, EQB i EQV. Ponadto odwiedzający będą mieli okazję zobaczyć dwa pojazdy reprezentujące skrajności wizji firmy dotyczącej w pełni elektrycznej przyszłości: program technologiczny VISION EQXX oznacza przyszłość wydajności, a niedawno zaprezentowany supersportowy samochód Vision One-Eleven reprezentuje przyszłość osiągów, stopniowo reinterpretując ikonę marki z lat 70., C 111.
Dla całkowicie elektrycznej przyszłości ładowanie jest istotną częścią jazdy. Dlatego Mercedes-Benz dąży do zapewnienia swoim klientom najlepszego w swojej klasie doświadczenia związanego z ładowaniem. Dlatego odwiedzający „Open Space” mogą również zanurzyć się w korzyściach płynących z jazdy pojazdami elektrycznymi i poznać ekosystem ładowania Mercedes-Benz z najnowszymi rozwiązaniami do ładowania publicznego i domowego.
Koncepcja „Open Space” IAA Mobility ma na celu zaoferowanie entuzjastom motoryzacji, a także mieszkańcom i gościom Monachium platformy do spotkań i rozmów na temat obecnej i przyszłej mobilności. W tym celu Mercedes-Benz zaplanował ekscytujący program wydarzeń, które odbędą się w pawilonie Mercedes-Benz przez cały czas trwania targów od 5 do 10 września. Od zajęć dla dzieci po wieczorne imprezy z muzyką, jest coś dla wszystkich grup wiekowych, których kulminacją jest dzień rodzinny w niedzielę 10 września.
Tymczasem, tworząc połączenie między miastem a centrum wystawienniczym, „IAA Experience” oferuje ludziom możliwość bezpośredniego doświadczenia mobilności przyszłości. Dostępne są przejazdy pasażerskie flotą 30 modeli elektrycznych i zelektryfikowanych, odjeżdżających z pawilonu Mercedes-Benz na Apothekenhof. Z pewnością jedną z najpopularniejszych atrakcji IAA Experience jest VISION EQXX. Będzie to pierwsza okazja dla publiczności do przejażdżki mistrzem wydajności firmy. Napakowany innowacjami, oferuje ekscytujące spojrzenie w przyszłość z prawdziwego życia. Ze sprawdzonym zasięgiem ponad 1200 kilometrów gwarantuje nieprzerwaną pracę przez cały dzień.
Podczas „Summit” w monachijskim centrum wystawienniczym Messe München Mercedes-Benz zorganizuje forum innowacji poświęcone pionierskim technologiom na swoim stoisku w hali B3. Odwiedzający targi będą mogli przyjrzeć się z bliska Vision One-Eleven oraz hybrydowej Klasie E z zaawansowanym systemem informacyjno-rozrywkowym MBUX nowej generacji. Eksperci Mercedes-Benz będą do Twojej dyspozycji, aby szczegółowo zapoznać się z najnowszymi przyszłościowymi technologiami. Ponadto „Summit” będzie stanowić platformę dla serii rozmów kierowniczych Mercedes-Benz, koncentrujących się na estetyce, wydajności, zrównoważonym rozwoju i cyfrowych doświadczeniach klientów.