Japoński producent samochodów zaprezentuje zupełnie nowego Grand Highlandera, trzyrzędowy pojazd, który wzmacnia wielokrotnie nagradzaną gamę SUV-ów Toyoty.
Toyota zamierza zrobić swego rodzaju „wielkie” wejście na nadchodzących targach samochodowych w Chicago. Model Highlander, który został po raz pierwszy wprowadzony w 2001 roku, zapoczątkował nowy rozdział w ewolucji SUV-ów, który wkrótce stał się podstawą całego segmentu. Cztery generacje później, po ponad 20 latach sukcesów w sprzedaży, Toyota zrobi to ponownie, prezentując wyrafinowanego i przestronnego Grand Highlandera. Wyposażony na rodzinne przygody, Grand Highlander będzie idealnym dodatkiem do gamy.
Oprócz Grand Highlander, Toyota zaprezentuje 44 pojazdy na swojej obszernej wystawie w McCormick Place. Prezentowane samochody obejmują zarówno pojazdy produkcyjne, pojazdy NASCAR, jak i produkty specjalne SEMA, takie jak niedawno zaprezentowany pojazd koncepcyjny Trailhunter. Trio całkowicie nowych, seryjnych pojazdów – 2023 Prius, 2023 GR Corolla i 2023 Crown – z pewnością przyciągnie wiele uwagi w Wietrznym Mieście.
Ponadto, w sąsiedztwie wystawy Toyoty, producent samochodów stworzył tor jazdy „An Electric Drive For All Seasons”. Ta strefa demonstracyjna poświęcona czterem porom roku zapewni dostęp tylko pasażerom do hybrydowych pojazdów Toyoty, w tym Prius, RAV4, Sienna, Sequoia i Tundra.
Chicago Auto Show 2023 otwierają dni prasowe od 9 do 10 lutego natomiast wystawa dla szerokiej publiczności rozpocznie się 11 lutego.
Renault Clio jest nieprzerwanym hitem od swojej premiery w 1990 roku. Do tej pory sprzedano ich 16 milionów na całym świecie i stał się międzynarodowym bestsellerem.
Ford bezpłatnie szkoli młodych kierowców. Startuje siódma polska edycja programu edukacyjnego Ford Driving Skills for Life.
Toyota Motor Corporation (Toyota) ogłosiła, że firma TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) formalnie zmieniła nazwę i będzie teraz działać pod marką TOYOTA GAZOO Racing Europe GmbH (TGR-E). Siedzibą przedsiębiorstwa nadal będzie Kolonia. TMG została początkowo założona jako Andersson Motorsport GmbH w Kolonii w 1979 roku. Jako TMG funkcjonowała od 1993 roku, gdy stała się spółką całkowicie zależną od Toyoty.