Przebojowa koncepcja samochodu, teraz jest to najbardziej oczekiwany nowy pojazd w historii marki.
Hyundai zaprezentował dziś długo wyczekiwany samochód przygodowy Santa Cruz Sport. Santa Cruz otwiera nowe możliwości w segmencie SUV-ów, ciężarówek i crossoverów, oferując prawdziwy pojazd sportowo-przygodowy, jakiego nie ma na rynku amerykańskim. Santa Cruz szczyci się śmiałym, ale wyrafinowanym designem, mocnymi i wydajnymi opcjami układu napędowego, elastycznym otwartym łóżkiem do przekładni, najnowocześniejszą łącznością i wysoce manewrowalną platformą z napędem na wszystkie koła, która jest równie dobrze czująca się w środowisku miejskim, jak i nastawionym na przygody. Santa Cruz Sport Adventure Vehicle rozpocznie produkcję w Montgomery w Alabamie w czerwcu i będzie dostępny w sprzedaży latem.
Wnętrze Santa Cruz wyraża wyrafinowany i wyrafinowany wygląd. Kontrastujący, surowy, ale wyrafinowany motyw pasuje do śmiałości nadwozia, oferując techniczną atmosferę, która przemawia do tych, którzy cenią najnowocześniejsze technologie w życiu codziennym. Charakteryzuje się otaczającą konstrukcją z dwoma kokpitami, która otacza każdego pasażera. Zespoły projektowe skupiły się na łatwości wsiadania i wysiadania oraz ergonomicznej komforcie podczas długich przejazdów. Wysokiej jakości wyświetlacz na konsoli centralnej ma wygląd ekranu informacyjno-rozrywkowego bez krawędzi i imponującą widoczność 10 cali.
Santa Cruz oferuje dwa mocne, elastyczne i wydajne układy napędowe. Standardowym układem napędowym jest 2,5-litrowy rzędowy czterocylindrowy silnik z bezpośrednim wtryskiem o szacowanej mocy 190+ i ponad 180 funtów na stopę. momentu obrotowego. Silnik ten współpracuje z ośmiobiegową hydrauliczną automatyczną skrzynią biegów, co zapewnia szybkie przyspieszenie i doskonałą wydajność. Santa Cruz oferuje również 2,5-litrowy silnik z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem o szacowanej mocy 275+ i ponad 310 funtów na stopę. momentu obrotowego związanego z ośmiobiegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów (DCT). Ten DCT zawiera łopatki zmiany biegów zamontowane na kierownicy do ręcznego sterowania zmianą biegów przez kierowc
Trzyrzędowy ID. Buzz został dostosowany specjalnie do Ameryki Północnej. Oferuje większy rozstaw osi niż dwurzędowy europejski pojazd, a także większy akumulator i większą moc.