Pierwszy egzemplarz modelu Batur Convertible został stworzony przez Mulliner – dział projektów specjalnych i personalizacji marki Bentley.
Projekt pierwszego egzemplarza Batur Convertible podkreśla wyjątkowe osiągi 740-konnej jednostki W12. Lśniący srebrny lakier Opalite przecina błyszczący, czarny pas wyścigowy Batur, obramowany z obu stron cienkimi liniami w kolorze Mandarin. Malowany pas wyścigowy, wkomponowany w karoserię, rozpoczyna się na osłonie chłodnicy, biegnie przez maskę i kokpitowy „airbridge” i ponownie pojawia się na tylnej pokrywie bagażnika, kończąc się przy emblemacie marki. Z tyłu całość dopełnia indywidualny haft w tym samym układzie, umieszczony na tylnej osłonie Tonneau. Charakterystyczna, kratowa osłona chłodnicy Batur wykończona jest w czerni Beluga z pomarańczowymi akcentami. Te same barwy zastosowano na pięcioramiennych felgach aluminiowych.
Nadwozie nawiązuje do klasycznych samochodów sportowych, a wnętrze kontynuuje sportową stylistykę, podkreślając dynamiczny charakter auta. Strefę kierowcy wizualnie oddzielono od miejsca pasażera za pomocą dwóch kontrastowych schematów kolorystycznych: po stronie kierowcy dominuje czerń Beluga, po stronie pasażera jasny odcień Linen.
Fotel kierowcy wykończono skórą Beluga Black i Alcantarą. Wzór Mulliner Batur na bokach fotela i wstawkach drzwiowych wykonano w kolorze Linen, z przeszyciami Mandarin. Pas ze skóry otacza strefę kierowcy, biegnąc od strony konsoli środkowej, przez panel zegarów, aż po górną listwę drzwi.
Po stronie pasażera znalazł się sportowy fotel w skórze Linen i Alcantarze, z przeszyciami i wzorem Batur.
Przestrzeń bagażowa wewnątrz utrzymuje ten sam podział kolorystyczny: wzór Batur w kolorze Beluga po stronie kierowcy i w Linen po stronie pasażera. Detale, jak pasy bezpieczeństwa czy etui na kluczyki również dobrano do kolorystyki obu stref.
Specyfikacja Batur Convertible pokazuje przywiązanie właściciela do detali, zrealizowane przez rzemieślników Mulliner. Deska rozdzielcza i górne listwy drzwi wykończone są w satynowej czerni „engine spin”, a konsola środkowa w fornirze Gloss Beluga. Pierścienie zegarów mają wykończenie Beluga, natomiast same tarcze są w kolorze jasnego tytanu.
Kierownicę obszyto skórą Beluga z wewnętrznymi panelami w odcieniu Linen i przeszyciem krzyżowym w kolorze Mandarin. W jej górnej części umieszczono frezowany z tytanu element dekoracyjny. Z tytanu wykonano także manetki zmiany biegów, obrotowe przełączniki na kolumnach kierownicy, centralne pokrętło „charisma” na konsoli środkowej, sterowniki nawiewów typu organ stop oraz wewnętrzne pierścienie nawiewów bullseye na końcach deski rozdzielczej. Podświetlane listwy progowe mają oznaczenie Batur i numer egzemplarza.
Po otwarciu tylnego bagażnika oczom ukazuje się kolejny element wykonany na zamówienie – dwuczęściowy zestaw bagażowy, z jedną częścią odpowiadającą kolorystyce kierowcy w odcieniu Beluga i drugą w odcieniu Linen. Uzupełnieniem są dwa etui na kluczyki, każde w odpowiedniej kolorystyce.
Seria usportowionych modeli SKODY została poszerzona o drugi w pełni elektryczny samochód ENYAQ RS iV o mocy 299 KM.
28 maja Acura zaprezentuje cyfrowo całkowicie nowego sedana sportowego Acura TLX drugiej generacji. Nowy TLX zapewni najszybszy, najlepiej prowadzący się i najlepiej wyposażony sportowy sedan w historii Acury. Typ S jest szczytem wydajności tego modelu.
Zwiastun odkrywa wyrazisty tylny profil nowego TLX, szeroką sylwetkę, niską linię dachu i cztery wyloty spalin
TLX Type S oznacza powrót wariantu wysokowydajnego po dziesięcioletniej przerwie; jako pierwszy zastosował nowy, dedykowany silnik Acura V6 Turbo o pojemności 3,0 litrów
Siódmy studencki samochód studencki ŠKODA, zaprojektowany przez 31 uczniów renomowanej szkoły zawodowej ŠKODA, łączy przeszłość z teraźniejszością.