Przestronna kabina, oszczędność formy, efektowne oświetlenie i ekologiczne materiały ? wnętrze modelu ID.4 jest nowocześnie zaaranżowane i znakomicie oddaje charakter pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a marki Volkswagen.
Produkcja Volkswagena ID.4 ruszyła pod koniec sierpnia. ID.4 stanie się reprezentantem Volkswagena w szybko rosnącym segmencie kompaktowych SUV-ów. Będzie produkowany i sprzedawany nie tylko w Europie, lecz również w Chinach i w Stanach Zjednoczonych. W porównaniu z innymi modelami Volkswagena, ID.4 ma zupełnie inne wnętrze. Dzięki zastosowaniu elektrycznego układu napędowego, którego elementy nie zajmują wiele miejsca, można było zaprojektować znacznie większą kabinę. Główny stylista koncernu Volkswagen – Klaus Zyciora – opisuje stylistykę nowego SUV-a prostą formułą: „Z zewnątrz wolność, w środku wolna przestrzeń”. Zyciora opracował wraz ze swoim zespołem design ID.4, gdy pełnił funkcję szefa działu stylistyki marki Volkswagen. „ID.4 wprowadza do aut tej klasy nowe poczucie przestronności dzięki nowej modułowej płycie podłogowej MEB” – podkreśla Klaus Zyciora.
Silk-FAW Automotive wybiera Włochy do debiutu hipersamochodu za 1,8 mln USD z 1400-konnym silnikiem. Model S9 zostanie zaprezentowany podczas Milan Design Week.
Tiguan od lat jest najlepiej sprzedającym się modelem marki Volkswagen na całym świecie. Od debiutu jesienią 2007 roku ponad 7,4 miliona osób na całym świecie wybrało tego SUV-a.