Przestronna kabina, oszczędność formy, efektowne oświetlenie i ekologiczne materiały ? wnętrze modelu ID.4 jest nowocześnie zaaranżowane i znakomicie oddaje charakter pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a marki Volkswagen.
Produkcja Volkswagena ID.4 ruszyła pod koniec sierpnia. ID.4 stanie się reprezentantem Volkswagena w szybko rosnącym segmencie kompaktowych SUV-ów. Będzie produkowany i sprzedawany nie tylko w Europie, lecz również w Chinach i w Stanach Zjednoczonych. W porównaniu z innymi modelami Volkswagena, ID.4 ma zupełnie inne wnętrze. Dzięki zastosowaniu elektrycznego układu napędowego, którego elementy nie zajmują wiele miejsca, można było zaprojektować znacznie większą kabinę. Główny stylista koncernu Volkswagen – Klaus Zyciora – opisuje stylistykę nowego SUV-a prostą formułą: „Z zewnątrz wolność, w środku wolna przestrzeń”. Zyciora opracował wraz ze swoim zespołem design ID.4, gdy pełnił funkcję szefa działu stylistyki marki Volkswagen. „ID.4 wprowadza do aut tej klasy nowe poczucie przestronności dzięki nowej modułowej płycie podłogowej MEB” – podkreśla Klaus Zyciora.
Citroen wierzy, że nadszedł właściwy czas, aby powiedzieć „dość” trendowi przerostów i kosztów i zamiast tego skupić się na tworzeniu czystych, uczciwych pojazdów.
Pierwszy w pełni autorski model marki CUPRA wyjedzie na ulice jesienią tego roku. Hiszpański producent planuje umożliwić zamówienie sportowego CUV-a jeszcze w sierpniu. Nowy samochód, nagrodzony podczas Automotive Brand Contest 2019, będzie montowany w zakładach Martorell pod Barceloną.