EQS to w pełni elektryczna luksusowa limuzyna Mercedesa. Dzięki niemu Mercedes-EQ na nowo definiuje ten segment pojazdów.
EQS to także pierwszy model oparty na modułowej architekturze dla luksusowych pojazdów elektrycznych. Łącząc technologię, design, funkcjonalność i łączność, EQS zachwyca zarówno kierowców, jak i pasażerów. Wspierany przez sztuczną inteligencję (AI) ułatwia im codzienne życie w wielu obszarach. EQS jest produkowany razem z Klasą S i Klasą S Mercedes-Maybach w sposób całkowicie neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla w fabryce 56 w fabryce w Sindelfingen, najnowocześniejszej fabryce samochodów Mercedes-Benz. Systemy akumulatorów są produkowane w pobliskim zakładzie Mercedes-Benz Untertürkheim w części zakładu w Hedelfingen. EQS swoją oficjalną premierę w Europie, która nastąpi w sierpniu tego roku.
TEN ARTYKUŁ MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ 15.04.2021.
Światowa premiera - Całkowicie elektryczny Mercedes EQS. Wideo, zdjęcia i dane techniczne.
MBUX Hyperscreen jest absolutną atrakcją we wnętrzu. Ten duży, zakrzywiony ekran przebiega prawie od słupka A do słupka A. Trzy ekrany znajdują się pod wspólnym, klejonym szkłem i wizualnie łączą się w jeden wyświetlacz. Oprócz tak zwanej konstrukcji zerowej, MBUX Hyperscreen oferuje intuicyjną obsługę dotykową z dotykowym sprzężeniem zwrotnym i sprzężeniem zwrotnym siły. Odporne na zarysowania szkło jest powlekane, aby ułatwić czyszczenie.
Dzięki MBUX Hyperscreen (opcja dodatkowa) trzy wyświetlacze łączą się niemal płynnie ze sobą, tworząc imponujące pasmo ekranów o szerokości ponad 141 centymetrów: wyświetlacz kierowcy (przekątna ekranu: 12,3 cala), wyświetlacz centralny (17,7 cala) i wyświetlacz pasażera z przodu (12,3 cala). cal) pojawiają się jako jedna jednostka wizualna.
Wybrany styl wyświetlania jest jednolity na wszystkich ekranach; a jasność jest jednolicie dostosowana do warunków oświetleniowych panujących we wnętrzu. Panele sterowania automatycznej klimatyzacji znajdują się w dolnej części centralnego wyświetlacza. Pozostają one stale wyświetlane, dzięki czemu kierowca i pasażer z przodu mogą bezpośrednio regulować temperaturę i wentylację.