Elektryczne | 29.03.21

Nowy Mercedes-Benz EQS niesamowite wnętrze

EQS to w pełni elektryczna luksusowa limuzyna Mercedesa. Dzięki niemu Mercedes-EQ na nowo definiuje ten segment pojazdów.

EQS to także pierwszy model oparty na modułowej architekturze dla luksusowych pojazdów elektrycznych. Łącząc technologię, design, funkcjonalność i łączność, EQS zachwyca zarówno kierowców, jak i pasażerów. Wspierany przez sztuczną inteligencję (AI) ułatwia im codzienne życie w wielu obszarach. EQS jest produkowany razem z Klasą S i Klasą S Mercedes-Maybach w sposób całkowicie neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla w fabryce 56 w fabryce w Sindelfingen, najnowocześniejszej fabryce samochodów Mercedes-Benz. Systemy akumulatorów są produkowane w pobliskim zakładzie Mercedes-Benz Untertürkheim w części zakładu w Hedelfingen. EQS swoją oficjalną premierę w Europie, która nastąpi w sierpniu tego roku.

 

TEN ARTYKUŁ MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ 15.04.2021.
Światowa premiera - Całkowicie elektryczny Mercedes EQS. Wideo, zdjęcia i dane techniczne.

 

MBUX Hyperscreen jest absolutną atrakcją we wnętrzu. Ten duży, zakrzywiony ekran przebiega prawie od słupka A do słupka A. Trzy ekrany znajdują się pod wspólnym, klejonym szkłem i wizualnie łączą się w jeden wyświetlacz. Oprócz tak zwanej konstrukcji zerowej, MBUX Hyperscreen oferuje intuicyjną obsługę dotykową z dotykowym sprzężeniem zwrotnym i sprzężeniem zwrotnym siły. Odporne na zarysowania szkło jest powlekane, aby ułatwić czyszczenie.

 

Dzięki MBUX Hyperscreen (opcja dodatkowa) trzy wyświetlacze łączą się niemal płynnie ze sobą, tworząc imponujące pasmo ekranów o szerokości ponad 141 centymetrów: wyświetlacz kierowcy (przekątna ekranu: 12,3 cala), wyświetlacz centralny (17,7 cala) i wyświetlacz pasażera z przodu (12,3 cala). cal) pojawiają się jako jedna jednostka wizualna.

 

Wybrany styl wyświetlania jest jednolity na wszystkich ekranach; a jasność jest jednolicie dostosowana do warunków oświetleniowych panujących we wnętrzu. Panele sterowania automatycznej klimatyzacji znajdują się w dolnej części centralnego wyświetlacza. Pozostają one stale wyświetlane, dzięki czemu kierowca i pasażer z przodu mogą bezpośrednio regulować temperaturę i wentylację.



Premiera Volkswagena ID. LIFE concept na Targach Motoryzacyjnych IAA Mobility w Monachium
Concept Cars | 10.09.21

Premiera Volkswagena ID. LIFE concept na Targach Motoryzacyjnych IAA Mobility w Monachium

Volkswagen prezentuje kompaktowy crossover koncepcyjny i obiecuje poszerzyć portfolio małych samochodów elektrycznych już od 2025 r.

Ken Block powraca, drift w Las Vegas
MotorSport | 25.10.22

Ken Block powraca, drift w Las Vegas

Audi S1 ​​Hoonitron ma dwa silniki elektryczne, napęd na wszystkie koła, moc, podwozie z włókna węglowego. Audi Sport opracowało go wyłącznie dla Kena Blocka.

Rimac przedstawia nowy hipersamochód o mocy 2107 KM, Nevera R
Super Cars | 16.09.24

Rimac przedstawia nowy hipersamochód o mocy 2107 KM, Nevera R

Ekscytująca ewolucja zaprojektowana, aby być agresywnym alter ego Nevera, R zmienia się z Hyper GT w Hyper Sportscar, radykalny, buntowniczy, nieustępliwy.