Premiery | 07.07.20

Nowy Lexus LS flagowy sedan po liftingu

Kontynuacja nieustannej ewolucji flagowego modelu marki i wprowadzenie Lexus Teammate ? najnowszych zaawansowanych technologii wspomagania jazdy


Nowy Lexus LS flagowy sedan po liftingu

LS pierwszej generacji zadebiutował w 1989 roku i zbudował podwaliny Lexusa, ciesząc się ogromnym uznaniem dzięki wyjątkowej ciszy i komfortowi. Akio Toyoda, dyrektor ds. Brandingu i główny kierowca, pozycjonuje LS ? we wszystkich swoich generacjach ? jako „model, który prowadzi do transformacji w duchu ciągłych innowacji oraz dostarczania nowych technologii i wartości na czas”. Jako flagowy sedan marki Lexus, LS sprzedał łącznie 870 tys. sztuk, zyskując popularność na przestrzeni ponad 30 lat w ponad 90 krajach i regionach. Debiut LS 2017 piątej generacji, z odważną sylwetką coupe i oferujący emocjonujące wrażenia z jazdy, oznaczał dokonanie przełomowej transformacji.

W tej najnowszej aktualizacji inżynierowie skupili się na podniesieniu poziomu komfortu, wyciszenia i ogólnego udoskonalenia sedana, aby pomóc w zrównoważeniu szeregu nowych dynamicznych ulepszeń podyktowanych inicjatywą marki Lexus Driving Signature. Ta filozofia obejmuje szczegółowe dostrajanie, przemyślane aktualizacje komponentów i ulepszenia powierzchni sterowania, aby pomóc kierować produkty Lexus do nowego standardu kontroli pojazdu, równowagi i ostatecznie zaufania kierowcy. Rozszerzony na ten temat, opracowany w celu znacznego zwiększenia wyjątkowej ciszy i komfortu, które reprezentują DNA Lexusa, jest kulminacją starannego kunsztu zastosowanego nawet w najmniejszym elemencie - od zespołu napędowego i zawieszenia pojazdu do ustawienia ściegu punkty siedzeń. Nowy LS wyposażony jest w Lexus Teammate, który jest najnowszą technologią wspomagającą kierowcę. Aby uzyskać asystę kierowcy, która zapewnia pasażerom poczucie bezpieczeństwa, Lexus nie tylko gruntownie dopracował podstawowe parametry podstawowe pojazdu, ale także zastosował technologie sztucznej inteligencji skoncentrowane na głębokim uczeniu się w celu przewidywania i reagowania na różne sytuacje, które mogą wystąpić podczas jazdy. Ponadto dzięki bezkompromisowemu podejściu do sterowania systemem, które obejmuje obsługę kierowców przez doświadczonych kierowców * 2, bezpieczna i doskonała stabilność jazdy jest możliwa nawet w trudnych warunkach drogowych. Postępy te są częścią celu Lexusa, jakim jest zapewnienie bezpiecznej mobilności uwzględniającej wrażliwość ludzi. System ten pojawia się najpierw na rynku japońskim, a następnie na innych rynkach (czas określony przez rynki regionalne).

 

Co więcej, nowy LS jest dostępny w Gin-ei Luster, nowym kolorze paneli zewnętrznych, który zapewnia głębokie cienie i mocne podświetlenie, dzięki nowej technologii malowania. Wewnątrz, oprócz korzystania z ekranu dotykowego w celu poprawy funkcjonalności, Lexus zwracał uwagę na bezkompromisową dbałość o szczegóły, dzięki współpracy z tradycyjnymi japońskimi rzemiosłami, takimi jak brokat Nishijin i dekoracja z metalowych liści, w celu stworzenia wysokiej jakości atmosfery wnętrza odpowiedniej dla flagowy produkt marki.



MITSUBISHI XPANDER 7-miejscowy crossover jeszcze w tym roku
Wiadomości | 28.07.20

MITSUBISHI XPANDER 7-miejscowy crossover jeszcze w tym roku

Oficjalny dystrybutor pojazdów Mitsubishi Motors w Malezji, ogłosił, że nowy Mitsubishi XPANDER, siedmioosobowy crossover, pojawi się w Malezji w tym roku.

Odrestaurowany retro-futurystyczny Hyundai Pony Coupe
Concept Cars | 19.05.23

Odrestaurowany retro-futurystyczny Hyundai Pony Coupe

Przywrócony do życia przez Hyundai Motor Company koncepcyjny model Pony Coupe ma swoją światową premierę prawie 50 lat po pierwotnym debiucie nad włoskim jeziorem Como.

Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu
Wiadomości | 15.06.20

Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu

Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.