Można już składać zamówienia na nowego Jeepa Compass, zbudowany na rynek europejski w fabryce FCA Melfi we Włoszech.
Nowy model jest teraz produkowany we Włoszech, dzięki czemu Jeep gwarantuje średni czas dostawy z fabryki około trzech tygodni, a jednocześnie oferuje szereg zaawansowanych przyjaznych dla użytkownika technologii, które zapewniają bardziej wydajne, wygodne i połączone codzienne wrażenia z jazdy.
Dealerzy przyjmują już zamówienia na nowego Jeepa Compassa, zbudowany we Włoszech na rynek europejski.
Nowy model został zaktualizowany, aby oferować więcej treści technologicznych, łączności i wydajności.
Jeep Compass debiutuje z nowym 1,3-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym o dwóch mocach wyjściowych (130 KM lub 150 KM), który maksymalizuje oszczędność paliwa i zapewnia niższą emisję CO2 oraz wyjątkowe osiągi zarówno na drodze, jak i w terenie.
Po raz pierwszy Compass ma również konfigurację napędu na przednie koła w połączeniu z automatyczną przekładnią Dual Dry Clutch (DDCT) i nowym trybem jazdy „Sport”.
Usługi Uconnect dla zaawansowanych połączeń pokładowych i zewnętrznych są nowością w Jeep Compass i stały się częścią standardowej konfiguracji, począwszy od wyposażenia Longitude.
Sześć nowych wersji kół, pięć nowych kolorów nadwozia, przeprojektowana pokrywa skrzyni ładunkowej i dalsze ulepszenia produktu nadają odświeżony charakter i wygląd Jeep Compass.
Premiera komercyjna w Europie rozpocznie się w czerwcu.
Nowy Jeep Compass zbudowany w Melfi korzysta z krótszych czasów realizacji i większych możliwości produkcji na zamówienie dla europejskich dealerów i klientów, maksymalizując w ten sposób swoją elastyczność handlową.
Filozofia designu McLarena wszystko ma swój cel napędza nowe rozwiązania stosowane we wnętrzach samochodów, m.in. wykorzystanie kaszmiru, tkaniny SuperFabric oraz różnych rodzajów skór
Nowy technologiczny flagowiec BMW reprezentuje przede wszystkim radość z jazdy bez lokalnej emisji spalin oraz typowy dla tej marki sportowy charakter.
Audi jest pierwszą marką motoryzacyjną, która jako platformę prezentacji nowego Audi e-tron Sportback wykorzystała Virtual Market 4 jedno z najważniejszych i największych na świecie wydarzeń VR pokazujących marki, produkty i wirtualne postaci.