Ponieważ Lincoln zbliża się w przyszłym roku do 100. rocznicy, marka planuje zelektryfikować całe portfolio pojazdów do 2030 roku.
Lincoln zadebiutuje w przyszłym roku ze swoim pierwszym globalnym, w pełni elektrycznym pojazdem, co jest pierwszym krokiem w kierunku elektryfikacji całego portfolio pojazdów do końca dekady. Nowy pojazd elektryczny zadebiutuje, gdy w przyszłym roku marka będzie obchodzić setną rocznicę i przyspieszy rozwój w Ameryce Północnej i Chinach.
Do połowy dekady Lincoln spodziewa się, że połowa jego globalnego wolumenu będzie stanowić pojazdy o zerowej emisji i planuje zelektryfikować swój portfel pojazdów do 2030 r. Jest to część planu Ford+ firmy i planowanej inwestycji Ford Motor Company o wartości ponad 30 miliardów dolarów w elektryfikację do 2025 roku.
Nowa, elastyczna, elektryczna architektura akumulatora z napędem na tylne koła i napędem na wszystkie koła umożliwi Lincolnowi dostarczenie czterech nowych i wyróżniających się w pełni elektrycznych pojazdów. Pierwszy w pełni elektryczny Lincoln dołączy do SUV-ów Aviator i Corsair z napędem hybrydowym typu plug-in, podczas przestawienia się na elektryfikację.
Lincoln planuje również poszerzyć swoje portfolio łatwych i spersonalizowanych doświadczeń, wykorzystując aplikację Lincoln Way do dostarczania rozszerzonego zestawu usług połączonych, przygotowując się na zelektryfikowaną przyszłość.
Ford Bronco powraca jako sztandarowy produkt nowej rodziny wytrzymałych SUV-ów z napędem 4x4, z klasycznymi dwudrzwiowymi i pierwszymi czterodrzwiowymi modelami oraz zupełnie nowym Bronco Sport, który poszerza rodzinę pojazdów Bronco w wersji 4x4, zapewniając więcej możliwości poszukiwaczy przygód.
Wraz z rozpoczęciem dostaw do klientów, firma Bentley pokazała dziś unikalny film uchwycony w opuszczonej bazie lotniczej NATO na Sycylii, który pokazuje możliwości nowego modelu.
Inżynierowie i projektanci BRABUS opracowali ekskluzywne czterodrzwiowe hybrydowe coupe, które przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy a prędkość maksymalną ograniczono do 316 km/h.