Ponieważ Lincoln zbliża się w przyszłym roku do 100. rocznicy, marka planuje zelektryfikować całe portfolio pojazdów do 2030 roku.
Lincoln zadebiutuje w przyszłym roku ze swoim pierwszym globalnym, w pełni elektrycznym pojazdem, co jest pierwszym krokiem w kierunku elektryfikacji całego portfolio pojazdów do końca dekady. Nowy pojazd elektryczny zadebiutuje, gdy w przyszłym roku marka będzie obchodzić setną rocznicę i przyspieszy rozwój w Ameryce Północnej i Chinach.
Do połowy dekady Lincoln spodziewa się, że połowa jego globalnego wolumenu będzie stanowić pojazdy o zerowej emisji i planuje zelektryfikować swój portfel pojazdów do 2030 r. Jest to część planu Ford+ firmy i planowanej inwestycji Ford Motor Company o wartości ponad 30 miliardów dolarów w elektryfikację do 2025 roku.
Nowa, elastyczna, elektryczna architektura akumulatora z napędem na tylne koła i napędem na wszystkie koła umożliwi Lincolnowi dostarczenie czterech nowych i wyróżniających się w pełni elektrycznych pojazdów. Pierwszy w pełni elektryczny Lincoln dołączy do SUV-ów Aviator i Corsair z napędem hybrydowym typu plug-in, podczas przestawienia się na elektryfikację.
Lincoln planuje również poszerzyć swoje portfolio łatwych i spersonalizowanych doświadczeń, wykorzystując aplikację Lincoln Way do dostarczania rozszerzonego zestawu usług połączonych, przygotowując się na zelektryfikowaną przyszłość.
W odpowiedzi na zawieszenie Rajdowych Mistrzostw Świata FIA, z powodu pandemii koronawirusa, zespół ŠKODA Motorsport organizuje wirtualną wersję rajdu Argentyny opartą na popularnej platformie DiRT Rally 2.0. Do rywalizacji mogą włączyć się wszyscy amatorzy sportów motorowych i gier wideo. Entuzjaści rajdów będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w walce z profesjonalnymi kierowcami, takimi jak jak Chris Ingram, Pontus Tidemand, Oliver Solberg, Martin Koči czy Petr Semerád.
Koenigsegg Regera została wymyślona i skonstruowana dziesięć lat temu i nadal jest nie do pobicia, ale w jaki sposób Regera może być dziś szybsza niż 4 lata temu?