Wiadomości | 16.06.21

Lincoln przyspiesza transformację marki

Ponieważ Lincoln zbliża się w przyszłym roku do 100. rocznicy, marka planuje zelektryfikować całe portfolio pojazdów do 2030 roku.

Lincoln zadebiutuje w przyszłym roku ze swoim pierwszym globalnym, w pełni elektrycznym pojazdem, co jest pierwszym krokiem w kierunku elektryfikacji całego portfolio pojazdów do końca dekady. Nowy pojazd elektryczny zadebiutuje, gdy w przyszłym roku marka będzie obchodzić setną rocznicę i przyspieszy rozwój w Ameryce Północnej i Chinach.

Do połowy dekady Lincoln spodziewa się, że połowa jego globalnego wolumenu będzie stanowić pojazdy o zerowej emisji i planuje zelektryfikować swój portfel pojazdów do 2030 r. Jest to część planu Ford+ firmy i planowanej inwestycji Ford Motor Company o wartości ponad 30 miliardów dolarów w elektryfikację do 2025 roku.


Nowa, elastyczna, elektryczna architektura akumulatora z napędem na tylne koła i napędem na wszystkie koła umożliwi Lincolnowi dostarczenie czterech nowych i wyróżniających się w pełni elektrycznych pojazdów. Pierwszy w pełni elektryczny Lincoln dołączy do SUV-ów Aviator i Corsair z napędem hybrydowym typu plug-in, podczas przestawienia się na elektryfikację.

 

Lincoln planuje również poszerzyć swoje portfolio łatwych i spersonalizowanych doświadczeń, wykorzystując aplikację Lincoln Way do dostarczania rozszerzonego zestawu usług połączonych, przygotowując się na zelektryfikowaną przyszłość.



Mustang Mach-E wyzwanie przyjęte
Wiadomości | 11.02.21

Mustang Mach-E wyzwanie przyjęte

Zobacz serię pięciu wyzwań, które zaakceptował nowy model Forda.

Safety Experience czyli bezpieczeństwo jazdy w praktyce według Mercedes-Benz
Wiadomości | 21.07.20

Safety Experience czyli bezpieczeństwo jazdy w praktyce według Mercedes-Benz

Rusza trzeci sezon szkoleń Mercedes-Benz Safety Experience ? bezpieczeństwo w praktyce.

Zobacz oficjalną reklamę GM podczas Super Bowl  LV
Wiadomości | 06.02.21

Zobacz oficjalną reklamę GM podczas Super Bowl LV

General Motors zatrudnił aktora Willa Ferrella do swojej reklamy zatytułowanej "No Way, Norway".