Pierwszy model N z nadwoziem typu SUV w usportowionej linii Hyundaia inspirowanej sportami motorowymi.
Jak pokazują pierwsze zdjęcia, „gorący SUV” ma sportowy wygląd, dodatkowo podkreślony przez szeroką, niską sylwetkę. Po raz pierwszy dział Hyundai N i Hyundai Design Center pracowały wspólnie nad nadwoziem typu SUV, tworząc produkt, który wyraźnie reprezentuje mocną prezencję i przyjemność z jazdy. Całkowicie nowy KONA N łączy w sobie nowoczesny design niedawno wprowadzonego na rynek nowego KONA z odważnym i dynamicznym językiem modeli N firmy.
Widok z przodu zdominowany jest przez duże, sportowe i kultowe wloty powietrza, a nowa sygnatura świetlna nadaje najnowszemu modelowi Hyundaia o wysokich osiągach agresywny i mocny wygląd. Dolny grill określa charakter deski rozdzielczej zderzaka: jego kształt inspirowany jest aeronautycznym kadłubem i rozciąga się na bok samochodu, podkreślając jego aerodynamiczną wydajność i prędkość. Całość dopełnia logo N na wyjątkowej górnej kratce.
Z tyłu duży, dwuskrzydłowy spojler dachowy zwiększający siłę docisku dodaje pikanterii widokowi z tyłu. Zawiera również trzecie, trójkątne światło stop, jak to ma miejsce w modelach N. Duże podwójne tłumiki wydechowe N w pełni wyrażają ducha wysokich osiągów modelu. W dolnej części tylnego zderzaka duży dyfuzor poprawia wylot powietrza. Sportowy wygląd dodatkowo podkreślają błotniki w kolorze nadwozia, przybliżając KONA N wizualnie do podłoża.
Kia ujawniła dziś pełne zdjęcia wyglądu zewnętrznego i wnętrza Kia K4, którego światowa premiera będzie miała miejsce 27 marca, podczas New York Auto Show 2024.
Wiele detali stylistycznych i nowa koncepcja obsługi: odświeżone modele RS 5 w wariantach Sportback i Coupé, charakteryzuje nowy język stylistyczny RS zaczerpnięty z większych, siostrzanych modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback. Elementami obsługi steruje się z poziomu 10,1-calowego, centralnego ekranu dotykowego MMI. Silnik V6 biturbo o mocy 331 kW (450 KM) (zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej w l/100 km: 9,7 ? 9,3 (Coupé), 9,9 ? 9,4 (Sportback); emisja CO2 w trybie jazdy mieszanej w g/km: 220-210 (Coupé), 223-214 (Sportback), stały napęd na cztery koła quattro oraz inteligentna technika zawieszenia z systemem dynamicznej kontroli jazdy (DRC) gwarantują wyjątkowe parametry jazdy.
C+pod to przyjazny dla środowiska dwumiejscowy ultrakompaktowy pojazd elektryczny, który został zaprojektowany do podróży na krótkich dystansach.