Pierwszy model N z nadwoziem typu SUV w usportowionej linii Hyundaia inspirowanej sportami motorowymi.
Jak pokazują pierwsze zdjęcia, „gorący SUV” ma sportowy wygląd, dodatkowo podkreślony przez szeroką, niską sylwetkę. Po raz pierwszy dział Hyundai N i Hyundai Design Center pracowały wspólnie nad nadwoziem typu SUV, tworząc produkt, który wyraźnie reprezentuje mocną prezencję i przyjemność z jazdy. Całkowicie nowy KONA N łączy w sobie nowoczesny design niedawno wprowadzonego na rynek nowego KONA z odważnym i dynamicznym językiem modeli N firmy.
Widok z przodu zdominowany jest przez duże, sportowe i kultowe wloty powietrza, a nowa sygnatura świetlna nadaje najnowszemu modelowi Hyundaia o wysokich osiągach agresywny i mocny wygląd. Dolny grill określa charakter deski rozdzielczej zderzaka: jego kształt inspirowany jest aeronautycznym kadłubem i rozciąga się na bok samochodu, podkreślając jego aerodynamiczną wydajność i prędkość. Całość dopełnia logo N na wyjątkowej górnej kratce.
Z tyłu duży, dwuskrzydłowy spojler dachowy zwiększający siłę docisku dodaje pikanterii widokowi z tyłu. Zawiera również trzecie, trójkątne światło stop, jak to ma miejsce w modelach N. Duże podwójne tłumiki wydechowe N w pełni wyrażają ducha wysokich osiągów modelu. W dolnej części tylnego zderzaka duży dyfuzor poprawia wylot powietrza. Sportowy wygląd dodatkowo podkreślają błotniki w kolorze nadwozia, przybliżając KONA N wizualnie do podłoża.
Premiera na targach elektroniki użytkowej CES 2020 w Las Vegas (USA). Niezwykłe połączenie: holistyczna koncepcja VISION AVTR w niespotykany sposób łączy dyscypliny projektowania wnętrza, nadwozia oraz obsługi pojazdu. Charakterystyczny, otwarty design ?spaja? kabinę z tym, co na zewnątrz, w emocjonalną całość, a za jego inspiracje posłużyły stworzenia z filmu ?AVATAR?. Łukowaty profili organiczny język projektowania sprawiają, że VISION AVTR stanowi wizjonerskie spojrzenie projektantów Mercedesa na wygląd samochodów przyszłości.
Druga para oczu dla twojego bezpieczeństwa. Nowa KIA sorento została wyposażona w nowy wyświetlacz cyfrowy, który został połączony z kamerą w lusterku bocznym, powodując eliminację martwego pola.
Produkcja będzie ograniczona do zaledwie ośmiu egzemplarzy homologowanych do użytku drogowego, a jego odważne linie inspirowane są Huayrą R, Hypercarem stworzonym wyłącznie do użytku na torze.