Wiadomości | 17.05.23

Honda zaprezentowała nowy sportowy i dynamiczny model SUV-a ZR-V

Premierowy SUV z segmentu C, który będzie dostępny od jesieni 2023 roku, oferuje doskonałe połączenie wyrafinowanej stylistyki, praktyczności i doskonałych wrażeń z jazdy.

Zajmujący miejsce pomiędzy modelami HR-V i CR-V, nowy ZR-V pod eleganckim nadwoziem SUV-a kryje się w pełni hybrydowy układ Hondy, który korzysta z DNA wielokrotnie nagradzanego, nowego Civica e:HEV. Ceniony za swoje dynamiczne atrybuty Civic udowodnił, że w pełni hybrydowy samochód może fascynować i dawać radość z jazdy, a ZR-V rozszerza tę filozofię na klasę SUV-ów segmentu C.

 

Zoptymalizowany na potrzeby ZR-V system hybrydowy e:HEV dysponuje oszczędnym, a zarazem mocnym 2-litrowym czterocylindrowym silnikiem z bezpośrednim wtryskiem, działającym w cyklu Atkinsona, współpracującym z dwoma silnikami elektrycznymi, co zapewnia zdecydowane, precyzyjnie kontrolowane przyspieszenie.

 

Bardzo starannie opracowane lekkie i sztywne podwozie korzysta z koncepcji zastosowanych w modelach Civic oraz CR-V. Zaprojektowano je tak, by zapewnić właściwości jezdne oraz zwinność, które zwykle kojarzone są ze sportowymi hatchbackami. Nie wymagający wysiłku układ kierowniczy jest precyzyjny dzięki wyrafinowanej logice sterowania ze sprzężeniem zwrotnym i elementom o niskich współczynnikach tarcia Wielowahaczowe zawieszenie tylne i zoptymalizowane tuleje wahaczy zapewniają komfort i ,przyjemność prowadzenia, co zwiększa pewność za kierownicą.

 

Dzięki zdecydowanej sylwetce, niezaburzonym powierzchniom i odważnej stylistyce przodusamochodu, ZR-V wyróżnia się w tłumie podobnych do siebie SUV-ów, a jednocześnie jego linie doskonale nawiązują do dynamicznych osiągów samochodu. Smukłe reflektory i stylowy, błyszczący, czarny wlot powietrza tworzą wyrafinowaną estetykę, która znajduje swoją kontynuację w gładkich powierzchniach bocznych SUV-a oraz w śmiałym projekcie tylnego zderzaka, z płynnie wkomponowanymi poziomymi światłami tylnymi, zgrabnie integrującymi się z drzwiami bagażnika. Funkcjonalność projektu była kluczowym zadaniem inżynierów Hondy, którzy każdy panel i każdy element zewnętrzny dopracowywali pod kątem poprawy widoczności i sprawności aerodynamicznej.

 

Wyróżniające się w tej klasie wnętrze SUV-a jest dodatkowo wzbogacone o imponujący poziom komfortu i wiele udogodnień. Wysokiej jakości miękkie w dotyku materiały, staranne spasowanie i wykończenie, w połączeniu ze stylowym oświetleniem całego wnętrza, tworzą atmosferę typową dla segmentu premium. Ponadto, liczne gniazda ładowania urządzeń mobilnych oraz najnowsze rozwiązania HMI (interfejsu człowiek – maszyna) zapewniają kierowcy i pasażerom łączność ze światem zewnętrznym za pośrednictwem dużego, dziewięciocalowego ekranu dotykowego, umieszczonego pośrodku górnego panelu deski rozdzielczej, który rozciąga się na całą przednią część kabiny, wzmacniając poczucie dużej szerokości wnętrza.



KIA Carnival wkrótce premiera nowego minivana
Wiadomości | 15.02.21

KIA Carnival wkrótce premiera nowego minivana

Całkowicie nowy, wielofunkcyjny model. Trzyrzędowy, siedmio- lub ośmioosobowy z silnikiem V6 o mocy 290 KM.

Mansory przedstawia limitowaną edycję 2-drzwiowego Coupe na podstawie Klasy G Mercedesa
Tuning | 02.03.23

Mansory przedstawia limitowaną edycję 2-drzwiowego Coupe na podstawie Klasy G Mercedesa

Ograniczona niewielka seria 8 sztuk modelu MANSORY Gronos Coupe EVO C, każdy pojazd to unikalny okaz.

Usportowione kombi i pięciodrzwiowy hatchback. GSe jako submarka Opla powraca!
Wiadomości | 06.10.22

Usportowione kombi i pięciodrzwiowy hatchback. GSe jako submarka Opla powraca!

Firma Opel opublikowała dziś kolejne informacje oraz zdjęcia pierwszych nowych modeli GSe, Astry GSe i Astry Sports Tourer GSe.