Wiadomości | 10.01.23

Continental zaprezentował swój zakrzywiony wyświetlacz Ultrawide

Continental prezentuje zakrzywiony wyświetlacz z niewidocznym panelem sterowania i innowacyjnymi rozwiązaniami do identyfikacji kierowcy.


Continental zaprezentował swój zakrzywiony wyświetlacz Ultrawide

Podczas targów Consumer Electronics Show 2023 (CES) w Las Vegas firma technologiczna Continental (również producent wysokiej jakości opon) zaprezentowała zakrzywiony wyświetlacz z niewidocznym panelem sterowania i innowacyjnymi rozwiązaniami do identyfikacji kierowcy.

 

„Ultrawide” odnosi się do szerokości 1,29 metra, zakrzywionej od jednego słupka A do drugiego. 47,5-calowy wyświetlacz TFT jest podświetlany przez ponad 3000 diod LED na obszarze aktywnym o wymiarach 7680 na 660 pikseli. Matrycowe podświetlenie zapewnia doskonałą jakość obrazu o wysokim kontraście, a także oferuje możliwość przyciemnienia poszczególnych obszarów ekranu, które nie są potrzebne. Ta technologia lokalnego przyciemniania oszczędza energię i poprawia czytelność.

 

Zakrzywiony wyświetlacz od słupka do słupka to ekran kierowcy, centralny i pasażera w jednym. Oferuje producentom pojazdów wysoki poziom swobody projektowania w celu stworzenia futurystycznego, wysokiej klasy kokpitu i wyświetlania treści na jednolitej powierzchni ekranu. Zakrzywiona powierzchnia o promieniu 4200 milimetrów harmonijnie integruje się z przodem pojazdu, zapewniając, że użytkownik widzi odległe obszary ekranu, zapewniając pełne i relaksujące wrażenia. Koncepcja obsługi opiera się na niewidocznym wyświetlaczu, który na żądanie staje się doskonale widoczny i umożliwia wygodne i bezpieczne sterowanie. Masowa produkcja zakrzywionego wyświetlacza ultrawide planowana jest na 2025 rok.



Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept z silnikiem 6,4 litra V-8 450 KM
Concept Cars | 14.07.20

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept z silnikiem 6,4 litra V-8 450 KM

Aby pomieścić 6,4-litrowy silnik V-8 i mocniejszą 8-biegową skrzynię biegów, Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept ma ulepszone mocowania silnika i zmodyfikowaną ramę. Ulepszenia zawieszenia obejmują nowe aluminiowe amortyzatory Fox z pojedynczej rurki dla lepszego tłumienia i rozpraszania ciepła. Dwumodowy układ wydechowy zmienia dźwięk wydajności za naciśnięciem jednego przycisku.

Cadillac pokazał ultra-luksusowy, w pełni elektryczny samochód pokazowy CELESTIQ
Wiadomości | 12.01.21

Cadillac pokazał ultra-luksusowy, w pełni elektryczny samochód pokazowy CELESTIQ

Dzisiaj na targach CES Cadillac pokazał jak wyobraża sobie nowy standard dla luksusowych pojazdów elektrycznych. Zobacz teaser.

Unikalny egzemplarz pod młotkiem, 911 Classic Club Coupe sprzedany za rekordową cenę
Wiadomości | 12.06.23

Unikalny egzemplarz pod młotkiem, 911 Classic Club Coupe sprzedany za rekordową cenę

Za 1,2 miliona dolarów entuzjasta Porsche zapewnił sobie wyjątkowy pojazd, który Porsche Classic zbudował dla Porsche Club of America.