Continental prezentuje zakrzywiony wyświetlacz z niewidocznym panelem sterowania i innowacyjnymi rozwiązaniami do identyfikacji kierowcy.
Podczas targów Consumer Electronics Show 2023 (CES) w Las Vegas firma technologiczna Continental (również producent wysokiej jakości opon) zaprezentowała zakrzywiony wyświetlacz z niewidocznym panelem sterowania i innowacyjnymi rozwiązaniami do identyfikacji kierowcy.
„Ultrawide” odnosi się do szerokości 1,29 metra, zakrzywionej od jednego słupka A do drugiego. 47,5-calowy wyświetlacz TFT jest podświetlany przez ponad 3000 diod LED na obszarze aktywnym o wymiarach 7680 na 660 pikseli. Matrycowe podświetlenie zapewnia doskonałą jakość obrazu o wysokim kontraście, a także oferuje możliwość przyciemnienia poszczególnych obszarów ekranu, które nie są potrzebne. Ta technologia lokalnego przyciemniania oszczędza energię i poprawia czytelność.
Zakrzywiony wyświetlacz od słupka do słupka to ekran kierowcy, centralny i pasażera w jednym. Oferuje producentom pojazdów wysoki poziom swobody projektowania w celu stworzenia futurystycznego, wysokiej klasy kokpitu i wyświetlania treści na jednolitej powierzchni ekranu. Zakrzywiona powierzchnia o promieniu 4200 milimetrów harmonijnie integruje się z przodem pojazdu, zapewniając, że użytkownik widzi odległe obszary ekranu, zapewniając pełne i relaksujące wrażenia. Koncepcja obsługi opiera się na niewidocznym wyświetlaczu, który na żądanie staje się doskonale widoczny i umożliwia wygodne i bezpieczne sterowanie. Masowa produkcja zakrzywionego wyświetlacza ultrawide planowana jest na 2025 rok.
25 lutego 2021 roku PEUGEOT zaprezentował swoje nowe logo: herb ozdobiony wspaniałą głową lwa.
Wiele detali stylistycznych i nowa koncepcja obsługi: odświeżone modele RS 5 w wariantach Sportback i Coupé, charakteryzuje nowy język stylistyczny RS zaczerpnięty z większych, siostrzanych modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback. Elementami obsługi steruje się z poziomu 10,1-calowego, centralnego ekranu dotykowego MMI. Silnik V6 biturbo o mocy 331 kW (450 KM) (zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej w l/100 km: 9,7 ? 9,3 (Coupé), 9,9 ? 9,4 (Sportback); emisja CO2 w trybie jazdy mieszanej w g/km: 220-210 (Coupé), 223-214 (Sportback), stały napęd na cztery koła quattro oraz inteligentna technika zawieszenia z systemem dynamicznej kontroli jazdy (DRC) gwarantują wyjątkowe parametry jazdy.
Hyundai ujawnił nazwę nowego SUV-a. Będzie bazowym modelem w gamie modeli SUV pozycjonowany w segmencie B.