Nowa interpretacja systemu obsługi, którego celem jest precyzyjne i adekwatne dostosowanie wszystkich funkcji obsługiwanych przez BMW iDrive do potrzeb i życzeń kierowcy.
Podstawą tego wyjątkowego doświadczenia dla użytkownika jest nowy system operacyjny BMW 8, nowa generacja wyświetlaczy, elementów obsługi i oprogramowania, a także niezwykle wydajna komunikacja i przetwarzanie danych. Nowy system iDrive będzie wprowadzany sukcesywnie we wszystkich klasach pojazdów. Po raz pierwszy pojawi się jeszcze w tym roku w BMW iX, a następnie w BMW i4.
Dzięki możliwości dostosowywania się do indywidualnych potrzeb i nawyków kierowcy, a także do bieżącej sytuacji, inteligentny asystent osobisty BMW będzie bardziej niż kiedykolwiek dotąd centralnym kanałem interakcji między człowiekiem i maszyną. Ogólnie rzecz biorąc, system obsługi został zaprojektowany z wyraźnym naciskiem na interakcję za pośrednictwem naturalnej mowy i obsługę dotykową na zakrzywionym ekranie BMW. Nowe doświadczenie „Great Entrance Moments” tworzy jeszcze poza samochodem emocjonalną więź między kierowcą a pojazdem. Wita kierowcę i prowadzi go do pojazdu dzięki przemyślanej inscenizacji. Podczas jazdy, nowe tryby My Modes tworzą niepowtarzalne wrażenie poprzez współdziałanie wielu różnych funkcji, wynikające z dostosowanego do danej sytuacji połączenia cech pojazdu i atmosfery wnętrza.
Nowy system BMW iDrive przetwarza w sposób ciągły liczne dane generowane samodzielnie, dostępne online oraz przekazywane z floty pojazdów BMW Group, aby realizować życzenia kierowcy w sposób odpowiedni do sytuacji. Podstawą dla jeszcze większej personalizacji jest BMW ID. System rozpoznaje powtarzające się sytuacje, uczy się na ich podstawie i podpowiada aktywację odpowiedniej funkcji. Zdalna aktualizacja oprogramowania będzie regularnie ulepszać nowy BMW iDrive, dodając dodatkowe funkcje i aktualizując je.
Dostępne cztery koła skrętne to funkcja podwozia, która pozwala pojazdowi kierować wszystkimi czterema kołami, zapewniając mniejszy promień skrętu. Wideo.
Na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie 2017 roku światową premierę miał Mercedes-AMG Project ONE. Miło powspominać klimat targów z tamtych lat.
Specjalnie opracowana ŠKODA Sport miała lekki aluminiowy korpus i była oparta na udanym seryjnie produkowanym modelu 1101/1102 ?Tudor?. Václav Bobek i Jaroslav Netušil walczyli o pierwsze miejsce w swojej klasie, dopóki niewielka wada nie spowodowała wypadnięcia samochodu po 13 godzinach wyścigu.