Tuning | 18.07.20

ARES DESIGN oraz LALIQUE zapowiedź ciekawej współpracy

Luksusowy włoski producent nadwozi ARES Design i światowej sławy francuski producent kryształów Lalique ogłaszają współpracę w celu wyprodukowania niestandardowego samochodu z limitowanej edycji, który ma zostać pokazany jeszcze w tym roku.


ARES DESIGN oraz LALIQUE zapowiedź ciekawej współpracy

Luksusowy włoski producent nadwozi ARES Design i światowej sławy francuski producent kryształów Lalique ogłaszają współpracę w celu wyprodukowania niestandardowego samochodu z limitowanej edycji, który ma zostać pokazany jeszcze w tym roku.

ARES Design z Modeny będzie odpowiedzialny za projekt i budowę samochodu, obecnie w fazie rozwoju, podczas gdy Lalique, która współtworzyła wygląd i styl, wprowadza do projektu swoją charakterystyczną markę ponadczasowego francuskiego luksusu z zastosowaniem kryształowych zdobień, uzupełnione dodatkowymi elementami.

 

Obecnie na etapie projektowania samochód jest częścią programu Legends Reborn, który łączy tradycyjne rzemiosło i nowoczesne technologie inżynieryjne, aby tchnąć nowe życie w dawne ikony. Proces ten przekształca eleganckie pojazdy z przeszłości w ponadczasowe arcydzieła przyszłości.

 

Ręcznie robione klejnoty będą produkowane w fabryce Lalique w Wingen-sur-Moder w Alzacji we Francji, gdzie, podobnie jak jej włoscy odpowiednicy, zespół utalentowanych rzemieślników łączy tradycyjne umiejętności z przeszłości i współczesną technologię, aby stworzyć oszałamiające i wyjątkowe dzieła sztuki.

 

Zaznaczając ekscytujący start w projektowaniu samochodów dla firmy, prezes i dyrektor generalny Lalique, Silvio Denz, powiedział: „Jesteśmy bardzo dumni, że możemy współpracować z ARES Design, która tworzy niezwykłe samochody na najwyższym poziomie doskonałości, wzornictwa i technologii. Dzięki tej wyjątkowej współpracy powstanie najbardziej luksusowy dodatek, utrwalający dzieło René Lalique, znanego z tworzenia ikonicznych maskotek samochodów w latach dwudziestych i trzydziestych XX wieku. Mistrzowie w swoich dziedzinach, ARES Design i Lalique podzielają wspólne wartości, takie jak doskonałość, rzemiosło i artyzm, a arcydzieło, które będzie wynikiem tej wspólnej pracy, z pewnością będzie wyjątkowe i wyjątkowe ”.

 

Prezes i współzałożyciel ARES Design, Waleed Al Ghafari, powiedział: „Firma Lalique jest znana z produkcji jednych z najlepszych kryształowych dzieł sztuki na całym świecie, a współpraca z ARES Design przy tym projekcie jest przywilejem. Plany dotyczące samochodu wyglądają oszałamiająco i nie wątpimy, że dzięki współpracy projektantów, inżynierów i rzemieślników ożywimy naszą wspólną wizję w pięknie zdobionym arcydziele, dzieło sztuki niepodobne do niczego, co wyprodukowaliśmy wcześniej, uosobienie wysadzanej klejnotami doskonałości ”.



Kustosz skarbów: Bruce Meyer i zwycięzca Le Mans Porsche 935
MotorSport | 02.06.23

Kustosz skarbów: Bruce Meyer i zwycięzca Le Mans Porsche 935

W garażu pełnym legendarnych pojazdów jeden szczególnie się wyróżnia: 800 KM, bez systemów wspomagania, Porsche 935, pierwszy samochód wyścigowy z silnikiem umieszczonym z tyłu.

Bugatti Bolide, prace nad wersją produkcyjną już się rozpoczęły
Super Cars | 14.08.21

Bugatti Bolide, prace nad wersją produkcyjną już się rozpoczęły

Ekstremalny, lekki i niewiarygodnie szybki. Bugatti zaprezentowało model Bolide jako jedyny w swoim rodzaju pojazd eksperymentalny w październiku 2020 roku.

Audi RS 5 w nowej odsłonie Coupé oraz Sportback
Wiadomości | 18.04.20

Audi RS 5 w nowej odsłonie Coupé oraz Sportback

Wiele detali stylistycznych i nowa koncepcja obsługi: odświeżone modele RS 5 w wariantach Sportback i Coupé, charakteryzuje nowy język stylistyczny RS zaczerpnięty z większych, siostrzanych modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback. Elementami obsługi steruje się z poziomu 10,1-calowego, centralnego ekranu dotykowego MMI. Silnik V6 biturbo o mocy 331 kW (450 KM) (zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej w l/100 km: 9,7 ? 9,3 (Coupé), 9,9 ? 9,4 (Sportback); emisja CO2 w trybie jazdy mieszanej w g/km: 220-210 (Coupé), 223-214 (Sportback), stały napęd na cztery koła quattro oraz inteligentna technika zawieszenia z systemem dynamicznej kontroli jazdy (DRC) gwarantują wyjątkowe parametry jazdy.