Opel przedstawia dalsze szczegóły dotyczące kolejnej generacji Mokki. Wideo
Elektryczny, progresywny, po prostu ekscytujący tak szef Opla, Michael Lohscheller, opisuje kolejną generację Mokki.
W krótkim filmie wideo dyrektor generalny przedstawia pierwsze szczegóły dotyczące nowego Opla Mokki: nowe oblicze marki – Opel Vizor ze zintegrowanym logo Opla w kształcie błyskawicy oraz z nowym emblematem z nazwą Mokka – umieszczone centralnie na tylnej klapie. To jest również pierwsza okazja, aby zobaczyć precyzyjnie wyrzeźbiony kształt pojazdu oraz śmiałe połączenie kolorów czarnego i zielonego.
„Jestem odpowiedzialny za firmę Opel od trzech lat. W tym czasie włożyliśmy wiele pracy i jeszcze więcej pasji w rozwój nowej Mokki. Wraz z kolejną generacją Mokki praktycznie na nowo tworzymy markę Opel. Nie mogę się już doczekać, aż zobaczę nasz najnowszy model na ulicach” – mówi z entuzjazmem dyrektor generalny Opla.
Najnowsza generacja Opla Mokki to zupełnie nowa konstrukcja oparta na wysokowydajnej, wieloenergetycznej platformie CMP (Common Modular Platform). Ten modułowy system oferuje maksymalną elastyczność w projektowaniu pojazdów. Platforma CMP pozwala również na zastosowanie w pełni elektrycznego systemu napędowego oraz silników spalinowych. Klient ma wybór. Produkcja rozpocznie się pod koniec roku. Nowa Mokka pojawi się w salonach Opla w 2021 roku.
Audi, rozpoczynając w roku 1996 sprzedaż modelu A3, było niejako "założycielem" segmentu kompaktów klasy premium. Czwarta generacja tego pełnego sukcesów samochodu wchodzi właśnie na rynek.
Alpine ujawnia pierwsze zdjęcia specjalnie przygotowanego modelu A110, który po raz pierwszy startuje w Pikes Peak International Hill Climb, legendarnym amerykańskim wyścigu do chmur.