Wiadomości | 30.11.21

Genesis oficjalnie pokazał zdjęcia G90

Flagowy model Genesis zawiera najbardziej elegancką interpretację tożsamości projektowej Genesis, z super smukłą dwuliniową lampą zrealizowaną dzięki innowacjom technicznym.


Genesis oficjalnie pokazał zdjęcia G90

Jest to pierwsza pełna zmiana modelu po liftingu w 2018 roku. Nazwa „G90” podąża za schematem nazewnictwa marki, łącząc literę „G” od Genesis i liczbę „90” wskazującą, że jest to flagowy produkt marki.

 

Przód modelu składa się z nowej kratki Crest Grille i eleganckich lamp Two-Line, które przypominają emblemat marki. Crest Grille przenosi luksusowy wygląd G90 na wyższy poziom dzięki wykończeniu Layered Architecture, które składa się z dwóch wzorów G-Matrix ułożonych na sobie, aby stworzyć trójwymiarowy efekt.

Reflektory Two-Line, umieszczone po obu stronach grilla, są wyposażone w najcieńsze lampy projektowe Two-Line firmy Genesis. Poprzez skrzyżowanie soczewek świateł do jazdy dziennej (DRL) ze światłami mijania zasilanymi przez technologię MLA (Micro Lens Array), zapewniając cienkie linie reflektorów.

 

Status G90 jako najlepszego luksusowego sedana w swojej klasie jest dodatkowo ugruntowany dzięki masce Clamshell Hood, pojedynczym panelu, który łączy maskę i błotniki w celu wyeliminowania szczelin między panelami i stworzenia eleganckiego wyglądu. Ta elegancja jest również ucieleśniona w emblemacie z wzorem Guilloché, który jest prawie o 80 procent cieńszy niż w poprzednich emblematach.

 

Harmonia linii Parabolic Line i Daylight Opening (DLO) z boku dodatkowo przywołuje wrażenie autentycznego sedana

Patrząc z boku, projekt Parabolic Line, który zaczyna się od maski i płynie wzdłuż dolnej części okna do bagażnika w płynnej linii. Wyrafinowane i obszerne nadwozie pojazdu zostało dodatkowo wzmocnione dzięki Athletic Power Lines na błotnikach wokół kół, które zapewniają moc i dynamikę.

DLO, które otaczają okna w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń, zostały zaprojektowane tak, aby harmonizowały z grubymi słupkami C. Zapewnia to pasażerom z drugiego rzędu zarówno otwartą atmosferę, jak i prywatność, co ostatecznie łączy się, by dopełnić wizerunek modelu jako najlepszej w swojej klasie luksusowej limuzyny.

 

Eleganckie proporcje szerokiego tyłu nadają modelowi mocny i dobrze wyważony wizerunek. Tylne lampy zespolone w dwóch liniach – kluczowe elementy języka projektowania Genesis – są wydłużone wzdłuż bagażnika, a emblemat z napisem Genesis umieszczony zwięźle między nimi.

Aby zwrócić uwagę na kultowe elementy projektu Genesis w górnej tylnej części pojazdu, elementy funkcjonalne, takie jak tablica rejestracyjna, różne czujniki i światła cofania, zostały umieszczone u dołu, aby zapewnić, że tył zapewnia czysty i luksusowy wygląd.

 

Model G90 z długim rozstawem osi ma więcej miejsca do drzwi drugiego rzędu i obszaru słupka C dzięki rozszerzonemu rozstawowi osi dłuższemu niż model sedan. Pozwala to na bardziej przestronne tylne siedzenia. Oferuje również 20-calowe koła, ekskluzywne dla tego modelu.

Dodatkowo paraboliczna linia utworzona przez DLO, która otacza okna i słupek B, jest wykończona chromem, dzięki czemu profil boczny modelu z długim rozstawem osi robi jeszcze większe wrażenie. Model posiada również ekskluzywne wzory przednich i tylnych zderzaków z chromowanymi zdobieniami na felgach, które podkreślają elegancję i dynamikę.

 

Wraz z G90 Genesis planuje rozszerzyć swoją obecność na rynku luksusowych sedanów nie tylko w Korei, ale także na całym świecie. Szczegółowe specyfikacje G90 zostaną ujawnione w momencie globalnej premiery w Korei.



Audi sprzedało ponad pół miliona aut w czwartym kwartale 2020 roku
Wiadomości | 12.01.21

Audi sprzedało ponad pół miliona aut w czwartym kwartale 2020 roku

Audi zakończyło rok 2020 najbardziej udanym kwartałem w historii firmy.

Nowy SUV Peugeot 5008 prezentacja polskiej gamy
Wiadomości | 09.10.20

Nowy SUV Peugeot 5008 prezentacja polskiej gamy

Model 5008 został wyprodukowany w liczbie ponad 300 000 samochodów od debiutu w 2017 roku.

Volkswagen zakończył produkcję e-Golfa w Dreźnie i przystosowuje fabrykę do produkcji modelu ID.3
Wiadomości | 31.12.20

Volkswagen zakończył produkcję e-Golfa w Dreźnie i przystosowuje fabrykę do produkcji modelu ID.3

Koniec ery e-Golfa. W ubiegłym tygodniu zakończyła się produkcja e-Golfa, od marca 2017 roku w Dreźnie wyprodukowano 50.401 egzemplarzy tego modelu.